اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

جشنواره های رسانه ای فرصت مناسبی برای دیده شدن تلاش خبرنگاران است

آستان بهارستان ؛ مدیر خانه مطبوعات استان قم برگزاری جشنواره های رسانه ای را موسم شکوفایی رسانه ها برشمرد و گفت:جشنواره ها فرصت مناسبی برای دیده شدن تلاش خبرنگاران است.

 فخرالدین یوسف پور در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای میراث سرد، با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای اظهار داشت: جشنواره‌ها فرصت رقابت سالم و حرفه ای را برای اهالی رسانه فراهم می‌کنند.

مدیر خانه مطبوعات استان قم بیان داشت: اگر علاقمندی شخصی در بین خبرنگاران نسبت به انجام رسالت خبرنگاری وجود نداشته باشد، به دلیل آنکه شرایط مادی در این حرفه مطلوب نیست، انگیزه‌ای برای ماندگاری در این عرصه وجود نخواهد داشت.

وی افزود: دیده شدن تلاش اهالی رسانه برای خبرنگاران دارای اهمیت است که عرصه جشنواره‌های رسانه‌ای گام مؤثری برای تحقق این امر است.

وی با بیان اینکه جشنواره‌های رسانه‌ای در حقیقت موسم شکوفایی رسانه‌ها هستند افزود: رسانه‌ها در رویدادهای اینچنینی می‌توانند آثار تولیدی خود را مورد ارزیابی قرار دهند و جشنواره‌ها فرصت خوبی برای دیده شدن تلاش‌های اهالی رسانه است.

یوسف پور گفت: در سال‌ها اخیر خانه مطبوعات استان قم به جشنواره‌های موضوعی توجه ویژه ای را داشته و این امر مورد استقبال اهالی رسانه نیز قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره میراث سرد در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز در زمستان سال گذشته بیان داشت: میراث سرد از جمله جشنواره‌های رسانه‌ای بود که نتایج آن به خوبی در جامعه ملموس بوده و با توجه به اینکه در استان قم بیش از نیمی از مشترکان در بخش خانگی هستند همین امر موضوع فرهنگ سازی در مصرف بهینه انرژی را تقویت کرد و موجب شد استان قم با حداقل قطعی گاز زمستان سال گذشته را پشت سر بگذارند.

مدیر خانه مطبوعات استان قم با تقدیر از مشارکت شرکت گاز استان قم در راستای برپایی جشنواره میراث سرد گفت: مدیر عامل شرکت گاز استان قم از جمله مدیرانی است که شناخت خوبی از نفوذ رسانه در بین آحاد جامعه دارد و همواره حامی فعالیت‌های رسانه‌ای در استان قم بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا