اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهمگزارش تصویریگزارش تولیدی

راهپیمایی مردم قم در حمایت از غزه همزمان با سراسر کشور +تصاویر

عکاس : محمد حسین تقی زاده

آستان بهارستان ؛ مردم ایران اسلامی روز شنبه ۲۷ آبان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در سراسر کشور راهپیمایی و تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان ؛ مردم قم همزمان با مردم ایران اسلامی روز شنبه ۲۷ آبان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در سراسر کشور راهپیمایی و تجمع کردند.
مسیر این راهپیمایی از ساعت ۱۵ بعد از ظهر از مصلی قم اعلام شده بود اما از همه مسیرهای منتهی به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها از جمله مسیر بلوار نیایش، میدان جانبازان، خیابان شهدا، خیابان ۱۹دی به سمت حرم مطهر انجام در نهایت تجمع در صحن امام رضا(ع) انجام شد.
مردم قم که پرچم های کوچک و بزرگ غزه را در دست داشتند با سردادن شعارهایی از قبیل «غزه حمایتت می کنیم» ، «مرگ بر اسرائیل» ، «اسرائیل غصب نابود خواهد شد» ، «مرگ بر رژیم کودک کش» ، «مرگ بر آمریکا حامی رژیم صهیونیستی» ، «ما قدرت حقیم، تل‌آویو ضعیف است»، «ما ملت حسینیم ذلت نمی‌پذیریم»، «شعار هر مسلمان مرگ بر آمریکا» و «اسرائیل نابود است فلسطین پیروز است» به سمت حرم کریمه اهل بیت رفتند.
این مراسم تا نزدیک اذان مغرب ادامه داشت و تجمع کنندگان اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع با مستکبران جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا