اخبار تولیدی و پوششی مجلساخبار مهم

بهارستانی ها در آرزوی پاستور

فاطمه سادات محمدی

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان؛ اعلام کاندیداتوری پنج نماینده مجلس شورای اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ درحال علنی شدن است.

کاندیداتوری نماینده های مجلس نشان از آن دارد که برای رای مردم آنچنان اهمیت قائل نیستند و اعلام حضور نماینده های اصول گرای مجلس نشان می دهد میثاق‌نامه‌ای که زمان انتخاب رئیس مجلس میان آنان امضا شد، در حد یک مانور تبلیغاتی بوده است. طبق آن میثاق‌نامه قرار بود آنها که می‌خواهند نامزد ریاست مجلس شوند، تعهد بدهند تحت هیچ شرایطی به رأی مردم پشت نکنند و از پارلمان خارج نشوند.

جالب اینکه امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی که خود عضو جبهه‌ای است که آن میثاق‌نامه را تهیه کرده بود و حالا در هیات‌رئیسه حضور دارد نیز می‌خواهد به رأی مردم پشت کند و عازم پاستور شود.

علی نیکزاد، نایب‌رئیس مجلس نیز از چهره‌هایی است که نامش در رسانه‌های اصولگرایی به‌‌عنوان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح شده است.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس هم اگرچه صراحتا نگفته قصد انتخابات ۱۴۰۰ را دارد، اما یکی از چهره‌های بالقوه این انتخابات است؛ فردی که گفته می‌شود ورودش به مجلس یازدهم صرفا با هدف پرش از صندلی ریاست بهارستان به سمت صندلی ریاست جمهوری بوده است.

به نظرمی رسد مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس که تبلیغات اینستایی خود را آغاز کرده با تحلیل های نهج البلاغه ای و تاریخی و فن بیان خوب خود می تواند در مناظره های انتخاباتی گوی سبقت را از رقبای خود برباید.

همچنین حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش‌وپرورش دولت دوم احمدی‌نژاد و نماینده شش دوره ای مجلس که اکنون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه است نیز برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کرده است.

گویا علیرضا زاکانی نماینده مردم قم هم قصد شرکت در انتخابات را دارد.

به نظر می رسد جایگاه دولت به مذاق مجلسیان خوش تر است والا خدمت به اسلام و مردم را در همه جایگاه ها می توان انجام داد.پایان پیام/۱۱۰

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا