اخبار مهمکمیسیون سیاسی

آخرین جزئیات انفجارهای تروریستی کرمان/اعلام عزای عمومی در روز پنجشنبه

آستان بهارستان ؛ شمار شهدای حادثه تروریستی کرمان تاکنون به ۱۰۳ نفر و تعداد مجروحان به ۱۴۱ نفر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان ؛ در حالی که گزارش‌ها از شنیده شدن صدای دو انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان حکایت‌ دارد، رییس اورژانس کرمان اعلام کرد که با شهادت برخی دیگر از مجروحان انفجارهای تروریستی عصر امروز مسیرهای گلزار شهدا، شمار شهدا تاکنون به ۱۰۳ نفر افزایش یافته است.

اظهارات رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که شمار شهدا به ۱۰۳ نفر افزایش یافته است و شمار مجروحان ۱۴۱ نفر است که تعدادی از آنان حالشان وخیم است.

به گفته وی، مصدومان به بیمارستان های پیامبر اعظم، باهنر، شفا و افضلی پور انتقال یافته‌اند و آمادگی برای انتقال مجروحان وجود دارد و اورژآنس کشور نیز هواپیمایی آماده کرده اما هنوز درخواست نیازی داده نشده؛ همه ظرفیت ها آماده باش هستند.

برخی منابع که در صحنه انفجار امروز حضور دارد اعلام کردند که در ورودی گلزار شهدای کرمان، ۲ کیف بمب گذاری شده وجود داشته است که عامل یا عاملین این حادثه ظاهرا با ریموت بمب‌ها را منفجر کرده‌اند.

تکذیب شهادت فرمانده ارشد سپاه در کرمان

در پی دو انفجار تروریستی در کرمان، برخی اکانت‌های اسرائیلی مدعی شدند در این انفجار یکی از فرماندهان ارشد سپاه کشته شده است که پیگیری خبرنگار تسنیم نشان داد این خبر کذب بوده و هیچ کدام از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در حوالی منطقه انفجار حضور نداشته‌اند.

وزیر کشور: اکثر شهدا و مجروحان مربوط به انفجار دوم هستند

احمد وحیدی اعلام کرد که ساعت ۳ بعدازظهر اولین انفجار رخ داده و وقتی مردم برای کمک‌رسانی جمع شدند انفجار دوم رخ داد. اکثر شهدا و مجروحان در انفجار دوم دچار حادثه شدند.

واکنش مخبر به جنایت تروریستی کرمان 

معاون اول رئیس‌جمهور: اطمینان می‌دهیم که گروه‌های تروریستی و حامیان کوردل آنها در داخل و خارج از کشور مکافات این جنایت را پرداخت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا