اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

بهره‌برداری از نود ودومین جایگاه عرضه سوخت در قم

آستان بهارستان ؛ امروز همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی یک باب جایگاه سوخت در ناحیه مرکزی منطقه قم به بهره‌برداری رسید.

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم، فرماندار شهرستان کهک و جمعی از مسئولین و مدیران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، یک باب جایگاه عرضه سوخت در استان قم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی، محمدرضا حصیری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم در مراسم افتتاح جایگاه اختصاصی مادر واقع در کیلومتر ۵ جاده پردیسان به ورجان ضمن تهنیت عید سعید مبعث و تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، از سرمایه‌گذار این پروژه و کسانی که در حوزه حمل و نقل سوخت در استان و بطور خاص در محورهای خروجی استان  فعال هستند تقدیر و تشکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این جایگاه نود و دومین جایگاه سوخت در استان است. این مجموعه بستری برای خدمت‌رسانی در حوزه سوخت به شهروندان است و از سوی دیگر زمینه اشتغال چندین نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است.

حصیری با بیان اینکه احداث این باب جایگاه در محور پردیسان به ورجان جهت رفاه حال همشهریان عزیز  و مسافرین و گردشگران گرامی لازم بود افزود : این جایگاه دارای ۳ تلمبه و ۶ عدد نازل جهت ارائه سوخت بنزین است.

وی با بیان اینکه در استان کارهای مثبتی در از سوی تمامی دستگاه‌ها در حال انجام است، گفت: امیدواریم با حضور پررنگ بخش خصوصی در قالب سرمایه‌گذاری بالاخص راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت, شاهد اتفاقات خوبی در سطح استان باشیم.

حصیری در افتتاحیه این جایگاه اظهار کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع و با هزینه ۳۰۰  میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و برای ۱۰ نفر بطور مستقیم اشتغالزیی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا