اخبار عمومیاخبار مهمانتخابات

رونمایی از لیست اصلاح‌طلبان برای ریاست جمهوری/«ظریف، لاریجانی و تاج‌زاده» در لیست اولیه اصلاح‌طلبان

آستان بهارستان؛‌ «محمدعلی افشانی، محسن هاشمی، اسحاق جهانگیری، مسعود پزشکیان، محمدرضا عارف، محمدجواد ظریف» و حتی «علی لاریجانی» جزو افرادی هستند که در لیست اصلاح‌طلبان حضور دارند. گفته می‌شود، یکی از احزاب تند اصلاح‌طلب نام «مصطفی تاج زاده» را نیز به عنوان نامزد پیشنهادی خود به لیست اضافه کرده است.

جبهه اصلاحات ایران (نهاد اجماع‌ساز) امروز وارد مصادیق انتخاباتی برای انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد؛ جایی که گفته می‌شود قرار است ۱۵ کاندیدای معرفی شده از سوی احزاب مختلف در جریان اصلاحات مورد بررسی قرار بگیرند.

اسامی مختلفی از اصلاح‌طلبان برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شبکه‌های اجتماعی، خبرگزاری‌ها و حتی صدا و سیما مطرح می‌شود و هنوز مشخص نیست که اصلاح طلبان برای این دور از انتخابات بنا دارند با چه شخصیتی در این انتخابات با رقیب خود رقابت کنند.

«مسعود پزشکیان، محسن مهرعلیزاده، مصطفی کواکبیان، محسن رهامی، صادق خرازی» و تا حدودی حضور «محمدرضا عارف» برای نامزدی در انتخابات ۱۴۰۰ مشخص شده‌اند، اما حضور قطعی‌تر همه آن‌ها در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه و زمان نام‌نویسی انتخابات روشن‌تر خواهد شد.

طبق پیگیری‌های خبرنگار «تابناک»، جبهه اصلاحات ایران (نهاد اجماع‌ساز) امروز وارد مصادیق انتخاباتی برای انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد؛ از این حیث یک لیست به پیشنهاد احزاب با چند جبهه اصلاحات ایران ارائه شده است.

در این لیست بیش از پانزده کاندیدا یا فرد در معرض کاندیداتوری از جریان اصلاح‌طلب حضور دارند و قرار است نهاد اجماع ساز از بین آن‌ها، نامزد حداکثری جریان اصلاحات برای انتخابات ۲۸ خرداد ماه را انتخاب و معرفی کند.

«محمدعلی افشانی، محسن هاشمی، اسحاق جهانگیری، مسعود پزشکیان، محمدرضا عارف، محمدجواد ظریف» و حتی «علی لاریجانی» جزو افرادی هستند که در این لیست حضور دارند.

این لیست و افراد حاضر در آن پیشنهاد احزاب مختلف حاضر در جبهه اصلاحات ایران بوده است و گفته می‌شود، یکی از احزاب تند اصلاح‌طلب نام «مصطفی تاج زاده» را نیز به عنوان نامزد پیشنهادی خود به لیست اضافه کرده است. او نیز اخیرا با صدور بیانیه‌ای کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم را اعلام کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا