اخبار قم

حریق گسترده در شهرک شکوهیه قم / رشادت آتش نشانان مانع از وقوع فاجعه ای عظیم شد / مصدومیت سه ‌آتش‌نشان

آستان بهارستان؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری قم گفت: امروز حریق گسترده ای در شهرک شکوهیه قم رخ داد که رشادت آتش نشانان مانع از وقوع فاجعه ای عظیم شد.

رشادت آتش نشانان مانع از وقوع فاجعه ای عظیم شد      

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: صبح امروز۱۲ اردیبهشت ماه آتش‌سوزی گسترده‌ای در شهرک صنعتی شکوهیه واقع در ۲۰ کیلومتری شهر قم به آتش‌نشانی اعلام شد که با سرعت عمل همکاران آتش‌نشان از رسیدن حریق به مخازن الکل و سایر موارد قابل اشتعال جلوگیری شد.

حمید کریمی‌ افزود: اگر رشادت عوامل و نیروهای جان‌برکف آتشنشانی نبود، در این حادثه به علت وجود مخازن الکل احتمال وقوع فاجعه‌ای عظیم بود.

وی گفت: شدت آتش به حدی بود که بیش از ۱۵۰ نفر به محل حادثه اعزام شدند و بیش از ۲۰ دستگاه ماشین آتشنشانی عملیاتی به محل اعزام شدند و تانکرهای شرکت آبفا، خودروی آب‌رسان سپاه و عوامل خدمات شهری شهرداری قم نیز در این حادثه همکاری لازم را داشتند.

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهارداشت: در این عملیات یکی از خودروی آتش نشانی به کلی دچار حریق شد و سه تن از آتش نشانان مصدوم شدند و یک نفر متأسفانه به علت شدت سوختگی در بیمارستان بستری‌شده است.

هم‌اکنون آتش مهارشده و بعد از لکه‌گیری در حال ایمن‌سازی هستیم و بعد از حضور کارشناسان علت این حادثه مشخص خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا