اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهمقم

بیشترین تعداد مراکز درمانی کشور مختص به بیمه دی است

فاطمه سادات محمدی

آستان بهارستان ؛ مدیر بیمه دی استان قم در گفت وگو با خبرنگار آستان بهارستان اظهارداشت: بیشترین تعداد مراکز درمانی کشور مختص به بیمه دی است.

به گزارش خبرنگار  آستان بهارستان؛ سید محمود حمیدی درخصوص پیشینه و دستاورهای این بیمه به خبرنگار ما گفت: شرکت بیمه دی در سال ۸۲ تاسیس شده و سال ۹۶ توانسته بزرگترین قرارداد مهم کشوری که مربوط به جامعه هدف و جامعه ایثارگری است را منعقد نماید.

وی عنوان کرد: بیمه دی باتوجه به ضرورت و نیازی که در حوزه بیمه بود در حوزه نرم افزار و دیجیتال و در حوزه نیروی انسانی و ارائه خدمات گام های محکمی را برداشته که باعث شده در سال ۱۴۰۲ طبق نظرسنجی که انجام شد و به گفته آقای قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و مدیرکل بنیاد شهید رضایتمندی ۹۷ درصدی از جامعه هدف خود داشته باشیم که این دستاورد مهمی است.

وی افزود: در سال جدید هم شرکت بیمه دی طبق برنامه، هفت هدف مهم را در دستور کار دارد که به مدیران ابلاغ شده است و توسعه و حفظ برند شرکت، افزایش خرده فروشی، استفاده از تجربیات مشتریان و افزایش شبکه فروش از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت بیمه دی است.

مدیر بیمه دی استان قم اظهارداشت: بیمه دی علاوه بر انعقاد قراردادهای کشوری که با دانشگاه آزاد دارد در سال جدید با سازمان صداوسیما، سازمان نظام پزشکی، نظام مهندسی و سایر ارگان‌ها قراردادهایی داشته است.

وی اظهارکرد: بیمه دی در استان قم توانسته است موفقیت های خوبی را کسب نماید که این موفقیت‌ها را مدیون شبکه فروش و توانمندی در ارتباط گیری و روابط خوب با سازمان‌ها، ارگان‌ها و ادارات هستیم.

«اپلیکیشن دی دار» با قابلیت‌های کم‌نظیر

وی گفت: در بحث امکانات و خدمات باید گفت که بیمه دی در حوزه دیجیتال با ایجاد «اپلیکیشن دی دار» با قابلیت‌های کم‌نظیر در صنعت بیمه اقدام بزرگی را انجام داده و سبب رضایتمندی بیمه شدگان شده است.

بیشترین تعداد مراکز درمانی کشور مختص به بیمه دی است

حمیدی با بیان اینکه بالاترین تعداد مراکز درمانی در کشور مختص به بیمه دی است، گفت: این شرکت بیمه بیش از ۱۰ هزار مرکز درمانی طرف قرارداد و حدود ۱۵۰ مرکز طرف قرارداد در بخش‌های مختلف داروخانه، مراکز پاراکلینیکی و بیمارستانی دارد که خدمات مناسب این بیمه سبب شده تا سازمان نظام مهندسی، جامعه الزهرا سلام الله علیها، حوزه علمیه خواهران، شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه ای و سازمان جهاد کشاورزی استان قم پای انعقاد قرارداد با این شرکت بیمه‌ای بیایند.

وی ابرازداشت: برنامه آتی ما توسعه شبکه فروش است و دراین راستا در سال جدید توانستیم حدود چهار نماینده را جذب کنیم زیرا امکاناتی که به خصوص درمورد رفاهی برای نمایندگان و شبکه فروش در بیمه دی وجود دارد در کمتر بیمه‌ای وجود دارد که این بیمه را متمایز از دیگر شرکت‌های بیمه‌گر کرده است.

وی تاکید کرد: مهم ترین اقدامات این است که بیمه‌نامه درمان تکمیلی افرادی که در شبکه فروش فعالیت می کنند و خانواده آنان با بیمه درمان تکمیلی کارکنان ارشد شرکت بیمه دی از لحاظ سقف تعهدات با هم برابر است.

این مدیر موفق شرکت بیمه دی در استان قم گفت: در بحث توسعه برند و توسعه خدمات دیجیتال انعقاد قراردادهای گروهی از اقدامات مهم این بیمه است و تا سقف ۱۵ میلیون تومان خسارت برعهده بیمه گذار گذاشته شده است که از طریق اپلیکیشن ارزیابی انجام و مستندات ارسال می‌شود و این امر سبب رضایتمندی جامعه هدف شده است.

وی ادامه داد: اقدام دیگری که سبب تمایز این بیمه شده است این است که برای یک فرآیند سند درمانی، سه پیامک به همراه نظرسنجی برای بیمه شده ارسال می‌شود و نشانگر این می‌باشد که رضایت مشتری برای بیمه دی بسیار حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: ارائه جدول تعهدات از دیگر خدمات بیمه دی است که به این صورت بیمه شده می‌تواند از میزان استفاده خود از بیمه در زمینه‌های مختلف آگاه شود و همچنین در اپلیکیشن دی دار ساعت ۱۲ هر شب مراکز درمانی بیمه دی بروزرسانی می‌شود که این امر هم وجه متمایز این بیمه از سایر شرکت‌های بیمه‌گر است.

حمیدی اظهارداشت: بودجه‌ای که در سال جاری برای شعبه قم از سوی شرکت بیمه دی تدوین شده ۱۲۹ میلیارد تومان است که تا این لحظه توانسته‌ایم این رقم را محقق نماییم.

تمام بدهی بیمه دی به مراکز درمانی پرداخت شده است

وی گفت: روال کار در بیمه دی به صورت الکترونیک است که باز هم سبب رضایتمندی جامعه هدف ما شده و اقدام مهم دیگر اینکه تمام بدهی ما به مراکز درمانی نیز تا خردادماه پرداخت شده است.

پیش‌بینی بودجه ۳۲ هزار میلیارد تومانی

وی تصریح کرد: گام مهم ما این است که بودجه مصوب در سال ۱۴۰۳ ، ۲۶هزار میلیارد هست و پیش‌بینی می‌شود با پتانسیلی که در شرکت وجود دارد بتوانیم ۳۲ هزار میلیارد تومان را محقق کنیم که درحال حاضر ۴۸۰۰ میلیارد تومان آن محقق شده که به نسبت بازه مشابه سال گذشته که ۲۴۰۰ میلیارد بود یک رشد قابل توجهی داشته است.

مدیر بیمه دی در استان قم افزود: نکته بعدی هم بحث افزایش سرمایه شرکت هست که در سال جاری انجام شد و سرمایه شرکت هم اکنون به ۹۵۰ میلیارد تومان رسیده و در برنامه سال جدید هست که این عدد به دو هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

وی عنوان کرد: بیمه دی توانست در سال جاری هم مانند سنوات گذشته رتبه یک توانگری کشور را از بیمه مرکزی ایران کسب نماید که دستاورد بزرگی است.

وی گفت: در راستای تکریم بیمه شدگان و رضایتمندی حداکثری برنامه‌های زیادی درسال جاری از سوی معاونت توسعه بازار در نظر گرفته شده است؛ به عنوان مثال یکسری از اقدامات از طریق پیامک به مشتری ارسال و از مراجعه حضوری وی کاسته خواهد شد و با نظرسنجی‌های مختلف خدمات و نخوه برخورد کارمندان زیر ذره بین رفته و افزایش خواهد یافت.پایان پیام./۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا