اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهمقم

تولید ۴۰ درصد محصولات ساختمان در هلدینگ احمدخانی/ تولید ۸۰۰ یراق‌آلات آشپزخانه

فاطمه سادات محمدی

آستان بهارستان ؛ هلدینگ احمدخانی با تولید ۸۰۰ قلم یراق‌آلات کابینت، ۵۰۰ نماینده فروش در کشور، ۷۸ کارمند بیمه‌ای، ۲۰۰ اشتغال مستقیم و هزار اشتغال غیرمستقیم، به عنوان برند اول ایران شناخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان؛ مدیرعامل هلدینگ احمدخانی در نشستی صمیمانه با تعدادی از فعالان رسانه قم با تبریک روز خبرنگار اظهارداشت: این هلدینگ ۴۰ درصد محصولات مرتبط با ساختمان کشور را در کالاهای تولیدی خود دارد.

مهندس اسماعیل احمدخانی افزود: امیدواریم با تعامل دوسویه با خبرنگاران اتفاقات خوبی را برای این مجموعه و اصحاب رسانه رقم بزنیم.

زمینه‌های فعالیت هلدینگ احمدخانی

معاون مدیرعامل نیز درادامه این نشست اظهارداشت: هلدینگ احمدخانی از سال ۸۳ در حوزه مصنوعات فلزی شروع به کار کرد و در سال ۸۶ با تاسیس فروشگاه احمدخانی در زمینه تجهیزات آشپزخانه و بهداشتی ساختمان وارد شد؛ سپس با ثبت برند آدلان و تولید اکسسوری‌های داخل کابینت به حوزه بازرگانی(واردات و صادرات) وارد شد و امروز جزء برندهای معتبر صنعت آشپزخانه در ایران است. نوع تولیدات این هلدینگ در حوزه تجهیزات آشپزخانه تقریبا منحصر به فرد در کشور است.

مهندس رضوانی افزود: هلدینگ احمدخانی از سال ۹۶ به صنعت یراق‌آلات وارد شد؛ در سال ۹۸ با تاسیس گروه فنی مهندسی آرتاریتا به تولید تهویه مطبوع و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ورود کرد و با تاسیس شرکت ریتا سرویس، خدمات نصب و تعمیرات را هم راه‌اندازی کرد.

وی گفت: این هلدینگ در بحث شیرآلات و لوازم بهداشتی ساختمان، یراق‌آلات، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، دکوراسیون و کابینت، کامل‌ترین مجموعه را با سرمایه‌گذاری و گردهمایی مهندسین متخصص از آن خود کرده است.

هلدینگ احمدخانی بستر سرمایه‌گذاری در حوزه ساختمان را فراهم کرده است

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ به صنعت دکوراسیون داخلی ورود کرد و در سال ۱۴۰۲ برای ایجاد یک زنجیره کامل ساختمانی با تشکیل گروه املاک و عمران آرتاریتا به بخش ساختمان نیز وارد شد. حجم سرمایه‌گذاری خوبی توسط مجموعه احمدخانی انجام شده و پنج پروژه درحال اجرا در مراحل مختلف دارد که برخی از آن‌ها تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال تکمیل خواهند شد.

مهندس رضوانی تصریح کرد: با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری در شمال کشور سود و درعین حال مخاطراتی نیز دارد و بسیاری از افراد در مورد سند و زمین یا سایر خدمات با مشکل مواجه می شوند، لذا هلدینگ احمدخانی سه سالی است که در بخش ساختمان‌سازی ورود داشته تا بستر را برای مردم، به خصوص شهروندان قمی فراهم کند تا بتوانند درخصوص خرید ویلا، املاک، مستغلات و آپارتمان سرمایه‌گذاری داشته باشند.

تعامل بخش خصوصی با اصحاب رسانه ارتباط دو سر سود است

مشاور رسانه‌ای هلدینگ احمدخانی نیز دراین جلسه اظهارداشت: ارتباط بخش خصوصی با اصحاب رسانه باید دوطرفه و دوسر سود باشد و هلدینگ احمدخانی دراین زمینه فضای خوبی را ایجاد کرده است.

جواد قاسمی ورجانی افزود: اگر برندی با خدمات کشوری برای همه مردم شناخته شده نیست، به دلیل دوری از رسانه‌هاست و تحقق این امر منافع اقتصادی دو طرف را تأمین خواهد کرد.

وی تاکید کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بر تولید ملی تاکید دارند، اصحاب رسانه می‌توانند در راستای حمایت از تولید، بخش خصوصی را معرفی و برند نمایند؛ لذا بخش خصوصی برای تبیین جایگاه خود باید وارد عمل شود و رسانه اختصاصی داشته باشد و بتواند در این حوزه فعالانه عمل کند.

وی گفت: مجموعه احمدخانی همان طور که در قم در حوزه تخصیی خود صف‌شکن بوده، در حوزه رسانه نیز فعال عمل خواهد کرد و به زودی سایت و نشریه تخصصی خود را رونمایی خواهد کرد.

****

آدرس دفاتر هلدینگ احمدخانی

قم: بلوار الغدیر، قبل از ورودی شهرک قدس، شماره تماس: ۰۲۵۳۲۸۶۰۸۶۲

قم: بلوار جمهوری، نبش خیابان جواد الائمه (سلام الله علیه)، شماره تماس: ۰۲۵۳۸۱۲۲

مازندران: سلمان شهر (متل قو)، روبروی سی‌سرا، شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۱۶۲۶۳

گفتنی است آرتاریتا برگرفته از آرتریت اسم قم در عهد باستان و دوره هخامنشیان است.

پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا