اخبار مهمتهرانکمیسیون فرهنگی

نظر مثبت کمیسیون فرهنگی مجلس به وزیر پیشنهادی ارشاد

آستان بهارستان ؛ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارائه برنامه های خود نظر مثبت کمیسیون فرهنگی را به خود جلب کرد.

احد بیوته، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: آقای عباس صالحی با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس توضیحاتی در مورد برنامه‌های خود برای وزارت فرهنگ‌ وارشاد اسلامی دادند و همچنین پاسخگوی سوالات نمایندگان نیز بودند و در نهایت نظر کمیسیون نسبت به وی مثبت بود و رای اعتماد داد.

وی گفت: با توجه به سبقه فرهنگی آقای عباس صالحی ‌وتجربه مدیریتی در وزارت ارشاد و همچنین موسسه اطلاعات و برنامه های که ارائه دادند ما امیدوار به روزهای خوشی برای حوزه فرهنگ و هنر هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛ ما در کمیسیون در مورد حمایت وی از هنرمندان و اهالی هنر سوالاتی داشتیم که وی برنامه و اهداف خود در این زمینه را مطرح کرد که ما امیدواریم با این برنامه ها دغدغه های کاری و فعالیت های هنری و فرهنگی و معیشتی این گروهها با حضور وی رفع شود.

وی در مورد برنامه های وی برای جلوگیری از سانسور در حوزه نشر و سینما و سایر فعالیت‌های هنری و فرهنگی نیز، گفت: هرکشوری یکسری خطوط قرمز دارد که باید این خطوط در همه حوزه ها رعایت شود و وظیفه هنرمندان و اهالی هنر نیز رعایت این خطوط است.

وی ادامه داد: اگر هنرمندی این خطوط را رعایت کند ولی فعالیت یا اثر هنری و فرهنگی‌اش درگیر سانسور سلیقه‌ای مدیریتی شود باید این مسئله رفع شود و آقای صالحی قول دادند که با دقت این موارد مورد رسیدگی قرار می گیرد.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا