اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهمقم

خون«یحیی سنوار» قواعد جنگ با صهیونیست را تغییر داد

سمانه سادات فقیه سبزواری

آستان بهارستان؛ نماینده کتایب سیدالشهدا در ایران گفت: خون یحیی السنوار قواعد جنگ با رژیم صهیونیستی را تغییر داد و در روزهای آینده این رژیم طوفان سخت انتقام را تجربه می کند.

حسن عبادی، نماینده کتائب سید الشهدا در ایران در گفت و گو با خبرنگار رویداد ایران، ضمن تسلیت شهادت یحیی سنوار از رهبران برجسته حماس ،اظهار داشت: خون این قهرمان مبارز که در سرزمین فلسطین به دست غاصبان اشغالگر صهیونیست برزمین ریخته شد، قواعد درگیری در غزه را تغییر خواهد داد و پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت اسلامی به همراه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: خون شهدا بی اثر نیست و در این راستا ممکن است پیروزی زمان ببرد ولی قطعی است و در آینده نزدیک شاهد پیروزی مقاومت خواهیم بود.
نماینده کتائب سید الشهدا در ایران افزود: رهبران مقاومت اسلامی در خط مقدم جبهه قرار دارند و شهادت برادرمان فرمانده «سنوار» که اسلحه‌اش را تا آخرین لحظه عمر خود، همچنان در دست داشت و هرگز تسلیم نشد، بهترین گواه بر این موضوع است.
عبادی با تاکید براینکه خون شهدا بیهوده نخواهد بود و نوری برای راه آزادگان خواهد شد، گفت:خون شهدای محور مقاومت آتشی خواهد بود که هرگز در برابر رژیم صهیونیستی خاموش نخواهد شد.
وی افزود: مقاومت اسلامی در نبرد آینده ابتکار عمل را به دست خواهد گرفت و دشمن صهیونیستی را با توانایی‌هایی که در اختیار دارد، غافلگیر خواهد کرد.
نماینده کتائب سیدالشهدا در ایران با تاکید براینکه از این پس بیش از گذشته رژیم صهیونیستی باید احساس ناامنی و خطر داشته باشد، گفت: مقاومت در روزهای آینده پاسخی قاطع به رژیم صهیونیستی خواهد داد و‌ انتقام خون رهبران مقاومت اسلامی را می گیرد.
وی با تاکید براینکه اسرائیل باید آرزوی حذف مقاومت را به گور ببرد، گفت: شهادت فرمانده های مقاومت نه تنها موجب ضعف و حذف مقاومت نخواهد شد بلکه انگیزه انتقام و مقابله علیه دشمن را بیشتر می کند.
عبادی با تاکید براینکه رهبران مقاومت ترسی از دشمن به خود راه نمی دهند، گفت: رهبران مقاومت اسلامی نه تنها در پناهگاه پنهان نمی‌شوند بلکه در خط مقدم جبهه با دشمن نبرد می کنند و بهترین گواه و دلیل این حرف شهادت یحیی سنوار است، او در حالی به شهادت رسید که در دستش اسلحه بود و تا لحظه آخر مبارزه کرد.
نماینده کتائب سیدالشهدا یاد آور شد: رژیم صهیونیستی در روزهای آینده شاهد طوفانی شدید در سرزمین اشغالی خواهد بود و مقاومت انتقام خون رهبران شهید و کودکان و زنان بی دفاع را خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا