اخبار مهمکمیسیون تلفیق

طرح شفافیت آرای نمایندگان به زودی مصوب می‌شود

آستان بهارستان؛‌ رئیس کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان طرح شفافیت آراء را امضا کرده و بنای تصویب نهایی آن را دارند گفت: با استفاده از نظرات و پیشنهادات منتقدین بر غنای طرح مذکور افزوده شده و به زودی در صحن به تصویب می‌رسد.

رئیس کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان مجلس طرح شفافیت آراء را امضا کرده اند . قطعا بنای تصویب نهایی آن را دارند.

حجت‌الاسلام محمدحسین‌ حسین‌زاده بحرینی افزود:‌ مشکلات،‌ ایرادات و کم و کاستی‌های این طرح از سوی منتقدین با ارائه پینشهادات لازم در کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس برطرف شده. رسیدگی به این طرح به زودی در صحن علنی مجلس آغاز خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش زیادی برای رفع مشکلات طرح شفافیت آراء صورت گرفته. بارها در این کمیسیون در این باره بحث و بررسی صورت گرفته است. نظرات منتقدین این طرح جمع‌آوری شده و بر غنای طرح شفافیت آراء نمایندگان افزوده شده است.

لازم به توضیح است که طرح شفافیت آرای نمایندگان سال ها است که دنبال می شود و با اینکه تبدیل به یک مطالبه عمومی در کشور شده است اما هنوز به تصویب نماینده های مجلس شورای اسلامی نرسیده است. انتهای پیام/۱۱۰

منبع:‌ فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا