اخبار قم

پیام رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس

آستان بهارستان؛ حمید خرمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم طی پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، از  کسبه و بازاریان، به خصوص اصناف قم خواست تا چهل و یکمین سالروز هفته دفاع مقدس را با شکوهتر از گذشته برگزار نمایند.

به گزارش  روابط عمومی اتاق اصناف قم متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

هفته دفاع مقدس یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی همه ملت بزرگ و عظیم ایران اسلامی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است و این واقعه مهم تا همیشه تاریخ به عنوان حماسه‌ای ماندگار ثبت خواهد ماند و بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید.

کسبه وبازاریان عزیز، دوشادوش سایر اقشارکشورمان، در دفاع از کیان اسلام، درس بزرگی به استکبار جهانی و دیگر دشمنان اسلام و کشورمان دادند تا  بار دیگر در فکر باطل شان  جرات عرض اندام و تعدٌی به خاک عزیز جمهوری اسلامی ایران  نکنند.

بازاریان دوشادوش رزمندگان جنگیدند

در این راه مقدس، شما بازاریان سرافراز کشور نیز دوشادوش رزمندگان اسلام جنگیدید و هم در پشت جبهه ها با تامین نیاز های ضروری رزمندگان، یار و یاورآنان بودید.

در این میان تقدیم بیش از هزار شهید از سوی بازاریان شریف استان قم بهترین دلیل برنقش بارز شما عزیزان در جبهه های جنگ تحمیلی می باشد.

اینجانب وهیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان قم هفته دفاع مقدس را به رهبر فرزانه انقلاب، دولتمردان ، خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهید پرور قم  تبریک عرض می‌کنیم.

تقارن این هفته با ماه محرم و صفر، ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را الگوپذیری از سیره آن امام همام و تاسی از نهضت سرخ حسینی می‌دانیم.

انتظار داریم شما بازاریان شریف همپای مردم برزگوار کشورمان  چهل و یکمین هفته دفاع مقدس را با شکوهتر از گذشته برگزار نمائید تا هم یاد و خاطره دلاوریهای رزمندگان و شهدای عزیز را گرامی بداریم و هم بار دیگر به دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام ثابت کنیم برای همیشه رهرو اسلام ناب محمدی (ص) و دنباله رواهداف عالیه شهدای عزیزهستیم.

حمید خرمی رییس اتاق اصناف مرکز استان قم. پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا