اخبار مهمکمیسیون فرهنگی

مجلس و دولت استقبال ویژه‌ از برنامه‌های حوزه دارند/ حوزه از این ظرفیت‌ها استفاده کند

آستان بهارستان؛‌ رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: بحمدالله هم مجلس و هم دولت به ویژه در دوره جدید استقبال ویژه ای با برنامه های حوزه داشته اند و در حال حاضر همت حوزه را برای پیشبرد اهداف می طلبد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجائی نیا در نشست ستاد راهبری علوم انسانی اسلامی حوزه علمیه که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت برگزار شد، عنوان کرد: بسیاری از طرح های تحولی که نیازمند پشتیبانی مالی بود، روی زمین مانده است؛ اما بسیاری از نهادها به خوبی به نقش آفرینی پرداخته اند.

وی افزود: ستادهای مربوطه با حرکت های جهادی و با کمترین میزان بودجه شکل گرفت و تحقق دین در جامعه، تبدیل شدن حوزه به قوه عاقله فرهنگی جامعه، پاسخگویی آن در برابر معضلات مربوطه، نفی سکولاریسم و فرهنگ سازی در راستای وظایف محوله ستادها، از اهداف کار است.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: ستادهای راهبری جمعیت و خانواده، عفاف و حجاب، فناوری های هوشمند، سند تحول آموزش و پرورش، امر به معروف و نهی از منکر، محیط زیست، فضای مجازی، مهاجرین، فرق و ادیان، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و چند ستاد دیگر از مجموعه ستادهای ایجاد شده به حساب می آیند.

نشست مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و ستاد راهبردی علوم انسانی

حجت الاسلام والمسلمین رجائی نیا مطرح کرد: بحمدالله هم مجلس و هم دولت به ویژه در دوره جدید استقبال ویژه ای با این برنامه های حوزه داشته اند و در حال حاضر همت حوزه را برای پیشبرد اهداف می طلبد.

نشست ستاد راهبری علوم انسانی اسلامی، شامگاه دوشنبه در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد.

ستاد راهبری علوم انسانی اسلامی، با حضور آیات، حجج اسلام و المسلمین و آقایان، اعرافی مدیر حوزه های علمیه، رجبی عضو شورای عالی حوزه های علمیه، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی،‌ رجائی نیا رئیس مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی، عباسی رئیس جامعه المصطفی، و مسئولین دیگر بخش های فرهنگی کشور در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد.پایان پیام/۱۱۰

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا