اخبار مهمکمیسیون آموزش

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش شد/ معاون پارلمانی رییس جمهوری از نماینده ها قدردانی کرد

آستان بهارستان؛ محمدباقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، نتیجه رای نمایندگان مجلس به یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را قرائت کرد.

بر این اساس؛ نمایندگان مجلس با ۱۹۴ رای موافق، ۵۷ رای مخالف، ۱۷ رای ممتنع و از مجموع ۲۶۸ آرای مأخوذه، تصدی وزارت آموزش و پرورش را به نوری سپردند.

بدین ترتیب شانزدهمین وزیر آموزش و پرورش راهی ساختمان شهید رجایی شد.

قدردانی معاون پارلمانی رییس جمهور از نمایندگان برای رای اعتماد به نوری

معاون پارلمانی رییس جمهوری در نامه‌ای به نمایندگان مجلس با قدردانی از رأی اعتماد آنان به یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، ابراز امیدواری کرد که با همت وی و حمایت دولت و مجلس، زمینه تحول در نظام تعلیم و تربیت و ارتقاء جایگاه معلمان فراهم شود.

در نامه سید محمد حسینی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان مجلس آمده است: حسن اعتماد شما بزرگواران به یوسف نوری به عنوان وزیر آموزش و ‌پرورش، موجب امتنان دولت، دلگرمی فرهنگیان عزیز و امیدآفرینی در جامعه شد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: اهتمام مجدانه در بررسی صلاحیت و رأی اعتماد به وی، تأکیدی مجدد بر همکاری و همدلی دو قوه برای نیل به «ایران قوی» است. امید است به فضل الهی «نوری» با همت والا و حمایت دولت و مجلس بتواند منشأ تحول در نظام تعلیم و تربیت و ارتقاء جایگاه معلمان شود.

حسینی در این نامه سربلندی نظام اسلامی و توفیق همه خادمان دلسوز ملت را از درگاه خداوند متعال را خواستار شد.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا