اخبار مهمکمیسیون عمران

میزان سرقت در خوزستان افزایش یافته است/ وزارت کشور چکار می کند؟

آستان بهارستان؛ نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: میزان سرقت در استان خوزستان افزایش یافته است. پس کار دستگاه‌های وزارت کشور دراین خصوص چیست؟

مجتبی یوسفی امروز مجلس طی تذکر شفاهی به وزیر کشور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: وزیر کشور بعد از جلسات سیاسی خود به مشکلات مردم و اجرای قوانین بر زمین مانده نیز توجه کنند!

نماینده مردم اهواز در مجلس افزود: میزان سرقت در استان خوزستان افزایش یافته است. پس کار دستگاه‌های وزارت کشور در این خصوص چیست؟ علیرغم اینکه مجمع نمایندگان با وزیر جلسه داشته و معاون وزیر نیز به این استان سفر کرده است. همچنین هنوز منتظر اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان های خوزستان و سیستان و بلوچستان هستیم.

عضو هیات رئیسه مجلس در تذکری دیگری نیز خطاب به آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور گفت: متاسفانه به اجرای قوانین خاص مثل حمایت از معلولان در حوزه استخدام و همسان سازی توجه نمی شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: همچنین باید به مشکلات جدی حوزه جانبازان و ایثارگران و تبدیل وضعیت آن ها که ۹ ماه از تصویب این قانون نیز گذشته رسیدگی شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس اظهارداشت: تشکیل صندوق خسارت های ساختمانی بعد از ۱۴ سال توسط مجلس تشکیل شد. قرار بود دولت قدر السهم خود را به میزان ۵۰ میلیون تومان برای هر خانه در آن اختصاص دهد اما تحقق پیدا نکرده است. همچنین لازم است وزارت کشور به موضوع طرح ساماندهی نیروهای شهرداری نیز توجه کند.

رئیس دانشگاه آزاد به وضعیت معیشت کارکنان خود توجه کند

این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان ادامه داد: ریاست دانشگاه آزاد اسلامی باید به وضعیت معیشت پرسنل خود رسیدگی کند. با توجه به جایگاهی که این دانشگاه در سطح کشور دارد، باید به حقوق و دستمزد پایین کارمندان آن رسیدگی شود.

وی در پایان هفته بسیج و روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت. وی همچنین از رئیس جمهور برای لغو منع ترددهای شبانه تشکر کرد.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا