اخبار پوششی و تولیدی قماخبار عمومیاخبار قماخبار مهم

یک نماینده مجلس در بازدید از غرفه آثار آیت الله یعقوبی:رئیس جمهور و وزرا در نمایشگاه کتاب حضور پیدا کنند

آستان بهارستان؛ نماینده مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه انتشارات «دارالصادقین» که ۱۲۰ اثر مکتوب و دیجیتال آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی را در سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به نمایش گذاشته، اظهارداشت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید بیش از این همت گمارند و شخص رئیس جمهور و وزرا در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور پیدا کنند.

دکتر شهباز حسن پور گفت: خوشبختانه نمایشگاه کتاب امسال از ابعاد مختلفی مورد توجه علاقمندان قرار گرفته یکی از این ابعاد حضور ناشران خارجی و دوستداران مکتب شهدا و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: حضور پررنگ ناشران خارجی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ثابت می کند که با توجه به بحث های پیرامون کشورما از کرونا گرفته تا اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران روز به روز به دوستداران و هواداران نظام مقدس جمهوری اسلامی در جای جای دنیا افزوده می شود.

وی ادامه داد: همچنین این حضور نشان می دهد که سردار سلیمانی و مهندس ابومهدی المهندس به عنوان شاگرد (آیت الله یعقوبی) توانسته اند پیام آزادی خواهی را به گوش جهانیان برسانند.

غرفه آثار آیت الله شیخ محمد یعقوبی

سردار سلیمانی الگوی بی بدیل برای جوانان است

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس بیان کرد: شهید سردار سلیمانی والامقام در منطقه و جهان اسلام به عنوان الگویی بی بدیل و بی نظیر برای جوانان برومند ما تبدیل شده اند و خوشبختانه در بازدیدی که از دو غرفه سردار سلیمانی و ابومهدی( آیت الله یعقوبی) داشتم شاهد بودم که افراد با سلایق مختلف در این غرفه حضور پیدا می کنند و بیشتر مورد استقبال جوانان واقع شده است.

وی تصریح کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید بیش از این همت گمارند و شخص رئیس جمهور و وزرا در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور پیدا کنند و هم مقدمات کار را برای حضور دانش آموزان، دانشجویان و گروه ها و اقشار مختلف فراهم کنند تا بتوانند از این محیط استفاده کنند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به تهدیدهای فرهنگی که علیه اسلام و بشریت و آزادی خواهی و مقدسات ما در دنیا صورت می گیرد آشنایی با این مکان ها و محتویات ارائه شده از نیازهای امروز جامعه ما است.

وی گفت: شهدایی مانند سردار سلیمانی و همرزمانش جان خود را برای حفظ اسلام و قرآن و دفاع از حریم ولایت در طبق اخلاص گذاشتند، مسئولان امر هم حداقل ساعاتی از وقت خود را برای تشویق مردم و جوانان به بازدید از نمایشگاه اختصاص دهند.

وی تصریح کرد: امکانات جمهوری اسلامی متعلق به نظام و شهدا است و باید این امکانات را در اختیار علاقمندان قرار دهند.

****

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا ۳۱ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و در روز جمعه تا ساعت ۲۱ میزبان عموم علاقمندان است.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا