اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

«فصل شیدایی» با ۱۳۵هزار بیننده در قم رکورد شکست

فاطمه سادات محمدی

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان؛ فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابیطالب(ع) در گفت وگو با خبرنگار ما درخصوص استقبال مردمی از برنامه «فصل شیدایی» اظهارداشت: این برنامه میزبان ۱۳۵ هزار شرکت کننده بود که تاکنون برنامه ای تا این حد مورد استقبال مردم قم قرار نگرفته بود و می توان گفت این برنامه در استان رکورد تماشا برای یک فیلم را شکسته است.

سرهنگ پاسدار حسین تناور در مورد جایگاه تماشای فیلم نیز اظهارداشت: هفت هزار و۵۰۰ صندلی برای شرکت کننده ها آماده شده بود اما استقبال مردم به حدی بود که هر شب صدها نفر ایستاده و نشسته برنامه را تماشا می کردند.

سرهنگ حسین تناور

فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: برنامه فصل شیدایی در راستای جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری و به سفارش سپاه استان قم در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم از ۱۲ تا ۲۹ مهرماه به صورت زنده و با جلوه های ویژه در زمینی به وسعت ۱۵هکتار درانتهای خیابان شهرک قدس استان قم اجرا شد و تماشاگران به صورت رایگان به تماشای آن نشستند.

وی بیان کرد: در حاشیه نمایشگاه ۴۵ غرفه فرهنگی، هنری، ورزشی، رزمی، اجتماعی، امدادی، حجاب و عفاف، مشاوره، بازی کودک و نوجوان، فروش کتاب با ۳۰ درصد تخفیف، عکاسی و پذیرایی و نمایش تجهیزات دفاعی مقدس برپا شده بود که مورد استقبال گسترده  مردم قرار گرفت.

***

این برنامه شامل صحنه های برگزیده ای شامل هبوط حضرت آدم، ماجرای کشتی حضرت نوح، گلستان شدن آتش بر حضرت ابراهیم، به دنیا آمدن حضرت محمد، ماجرای غدیر، آتش زدن درب خانه حضرت زهرا سلام الله، عاشورا، ورود حضرت معصومه علیه السلام به قم، بخشی از زندگی امام رضا علیه السلام، دفاع مقدس و ظهور حضرت مهدی عجل الله بود.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا