اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

خرید یک ونیم میلیارد تومان کتاب در«نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس»

فاطمه سادات محمدی

آستان بهارستان؛ مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در گفت وگو با خبرنگار آستان بهارستان اظهارداشت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مدت ۹ روز کتاب به فروش رسید که این میزان کتاب به منازل مردم رفت و اثرات آن را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و استقامت خواهیم دید.

سردار علی ناظری افزود: بیش از ۲۰ هزار نفر در ۹ روز از این نمایشگاه دیدار کردند و روزانه حداقل ۷۰۰ دانش آموز به این نمایشگاه آمد.

وی اظهارداشت: استقبال مردم پس از دو سال وقفه به دلیل کرونا باعث شگفتی همه دست اندرکاران و مسئولان وزارت ارشاد و سپاه شد.

وی افزود: این نمایشگاه را در ۱۰ استان کشور از جمله تهران، مشهد، شیراز، کرمان، اصفهان، تبریز و بندرعباس برگزار کردیم و در هیچ استانی به اندازه قم با استقبال مواجه نشدیم.

مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس گفت: این نمایشگاه برای ما پیام داشت که مردم به کشور و ارزش های دفاع مقدس علاقمند هستند و باید در راستای منویات مقام معظم رهبری و جهاد تبیین باید ارزش های دفاع مقدس و کسانی که برای دفاع از این مرز و بوم خون خود را دادند به مردم معرفی شوند.

وی بیان کرد: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور ۹۰ ناشر دفاع مقدس در ۱۲۰ غرفه و شش هزار عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس و مقاومت با همکاری سازمان حفظ آثار دفاع مقدس سپاه و بسیج با مشارکت خانه کتاب و ادبیات ایران و همکاری وزارت ارشاد از ۱۹ تا ۲۷ آبان ماه در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) جنب گلزار شهدای قم برپا شده بود.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا