اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

همایش بزرگ خادمان فرهنگی افتخاری کریمه اهل بیت برگزار شد

آستان بهارستان؛ به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و آغاز جشن های دهه فجر نخستین همایش خادمان فرهنگی افتخاری کریمه اهل بیت سلام الله علیها در حرم برگزار شد.

این همایش همراه با مدیحه سرایی مداحان فرهنگی خادم افتخاری و گروه همخوانی دانش آموزی نوجوانان کریمه اهل بیت سلام الله علیها و قرائت بیانیه بود و آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و نماینده ولی فقیه در قم هم به سخنرانی پرداختند.

جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم دراین همایش با گرامیداشت یاد امام و شهدا اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی امروز خاری بر چشم دشمنان بشریت و امید مستضعفان و عدالت خواهان جهان است نظامی که امروز در تمام مراکز قدرت مستکبران نفوذ دارد.

علیرضا رحیمی ادامه داد: یکی از قاتلان شهید قاسم سلیمانی یعنی پمپئو وزیر خون آشام دولت سابق آمریکا می گوید من حتی هنگام خرید از یک میوه فروشی هر لحظه نگران حضور انتقام جویان خون قاسم سلیمانی در کنار خود هستم.

وی گفت: به منظور کسب همین اقتدار درود می فرستیم بر همه شهیدان در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی، امنیت، سلامت تا شهدای مظلوم اغتشاشات اخیر بویژه شهید عجمیان و شهید زاهدلو که مظلومانه توسط نوکران آمریکا به شهادت رسیدند و گرامی می داریم یاد شهیدان فرهنگی و دانش آموز مانند شهید بیطرفان، شهید یاروبخش و شهید عسگری جمکرانی و از کریمه اهل بیت سلام الله علیها مسئلت داریم تا یاور رهبرمان باشند و بر عزت و نفوذ ایشان بیافزایند.

وی ضمن تشکر از آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و معاون فرهنگی و معاون پشتیبانی و مدیر داخلی آستان حرم خضرت معصومه سلام الله علیها عنوان کرد: فرهنگیان قم با دو هدف در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها گرد هم آمدند تا بار دیگر وفاداری خود را به ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای اعلام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: ما آمده ایم تا از حضرت معصومه سلام الله بخواهیم که ثبات قدم ما را در طریق حق و ولایت و صراط مستقیم اسلام از خداوند برایمان مسئلت فرمایند.

از توهین کنندگان به قرآن برائت می جوییم

وی افزود: ما آمده ایم تا بگوییم همانگونه که در زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله آمده «السلام علی آدم صفوه الله و السلام علی نوح نبی الله»، ما به پیروی از رسول گرامی اسلام «امن بالله و ملائکه و کتبه و رسله لانفرق بین احد من رسله» هستیم لذا از آنانی که امروز ادعای پیروی از مکاتب آسمانی را دارند اما به تنها معجزه موجود در عالم هستی که قرآن گرانقدر است اهانت می کنند دوری می جوییم.

وی اعلام کرد: امروز دشمنان شما در چهره آمریکا، اسرائیل و منافقین داخلی مشهود و متبلور شده اند؛ ما آمده ایم که در جوار حضرت معصومه سلام الله علیها بگوییم که «والبراه من اعدائکم»؛ و از حضرت بخواهیم برائت از آن ها را بر ما روزی گرداند که برائت از دشمن روزی بی بدیل است چرا که در زیارت عاشورا می خوانیم «ورزقنی البراه من اعدائکم».

رحیمی بیان کرد: ما به عنوان خادمان حضرت معصومه سلام الله علیها معتقد هستیم درصورتی «عرف الله بیننا و بینکم فی الجنه و حشرنا فی زمرتکم و کاس جددکم سقانا» محقق خواهد شد که «ان لایسلبنا معرفتکم» محقق شود؛ معرفت به محضر اهل بیت عصمت و طهارت هم نیاز به عمل دارد نه ورد زبان که فرمودند «کونوادعاه الناس تغییر السنتکم»

وی گفت: تلاش می کنیم تحت تاثیر القائات شیاطین جن و انس قرار نگرفته و از حریم دین، ولایت و امامت دفاع کنیم زیرا که شرط «یا فاطمه اشفعی لی فی الجنه» رضایت حضرت از افکار، عقاید و اعمال ما است.

عهد می بیندیم که در راه جهاد تبیین کوتاهی نکنیم

وی تصریح کرد: اکنون که در آستانه چهل و چهارمین بهار آزادی از یوق سلطه گران جهانی هستیم عهد می بندیم در دفاع از حریم انقلاب اسلامی، ولایت فقیه که به فرموده امام راحل همان ولایت انبیاء است و از تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، کوتاهی نکنیم، در هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشن پیروزی حق بر باطل تلاش کنیم و در ترغیب و تشویق دانش آموزان به مطالعه پیرامون دستاوردهای نظام اسلامی مماشات نداشته باشیم.

این مقام مسئول آموزش و پرورش استان قم افزود: عهد می بندیم در ارشاد و اقناع همکاران، مربیان و اولیاء دانش آموزان از هیچ کوششی دریغ نکنم زیرا امروز دشمن به نسل نوجوان و جوان ما طمع کرده است و تلاش خواهم کرد تا اگر احدی از دانش آموزان، همکاران و بستگان من به اسارت دشمن درآمده او را با جهاد تبیین که امری واجب حتمی و فوری است نجات دهم زیرا وعده خداوند محقق خواهد شد که«ان تنصرالله ینصرکم و ثبت اقدامکم».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا