اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

اتمام ۳۶ پروژه طرح شهید سلیمانی در قم

آستان بهارستان؛ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قم از تکمیل ۳۶ پروژه از ۴۸ پروژه طرح شهید سلیمانی در قم خبر داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قم اظهارداشت: با اجرای طرح شهید سلیمانی در استان قم هم اکنون دو سالن سقف بلند، ۱۶ زمین چمن مصنوعی، دو زمین فوتبال ساحلی و ۱۸ کلاس درس تربیت بدنی که در تفاهم نامه منعقد شده بود مورد بهره برداری قرار گرفته و هشت سالن سقف بلند و دو زمین چمن مصنوعی باقی مانده است و درمجموع ۳۶ پروژه از ۴۸ پروژه این طرح به اتمام رسیده است.

علی یزدی تصریح کرد طرح شهید سلیمانی با هدف بهینه سازی و بهسازی فضاهای ورزشی با هدف ایجاد ۲۱۰۰ فضای ورزشی از ابتدای سال جاری در سطح کشور آغاز شده که استان قم این پروژه را با هدف ۴۸ پروژه آغاز کرده است.

کسب رتبه چهارم کشوری در اجرای روند طرح شهید سلیمانی آموزش و پرورش قم

وی بیان کرد: پروژه شهید سلیمانی با توجه به اسناد بالادستی از جمله سند تحول بنیادین و سند تحول دولت مردمی و بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای محرومیت زدایی و ترویج عدالت تربیتی در سطح کشور اجرا شده که استان قم موفق به کسب رتبه چهارم در سطح کشور در روند اجرای این پروژه شده است.

وی گفت: گزارش کاملی از روند اجرای پروژه به ناظرین ارائه شده و جلسه دیگری پیرامون اجرای این پروژه با کارشناسان تربیت بدنی نواحی و مناطق در محل خانه معلم برگزار خواهد شد.

بازدید ناظرین وزارت آموزش و پرورش از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در قم

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: دکتر خدابخشی، دکتر غفوری و دکتر خدارحمی ناظرین معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با حضور در استان قم از کلیه پروژه های ورزشی طرح شهید سلیمانی بازدید و روند اجرای طرح شهید سلیمانی در استان قم را مطلوب توصیف کردند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا