اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

خدمت هزار «خادم یار فرهنگی رضوی» به دانش آموزان در تابستان امسال

آستان بهارستان؛ معاون متوسطه آموزش و پرورش استان قم گفت: پیش بینی می شود در تابستان سال جاری حدود هزار خادم یار فرهنگی رضوی جهت آموزش دانش آموزان فعالیت کنند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان قم اظهارداشت: در تابستان سال گذشته ۹۰۰ نفر از همکاران در ۳۰۰ آموزشگاه به عنوان خادم یار افتخاری مشغول به فعالیت بوده اند از خادم یاران رضوی به عنوان امکان و فرصت مغتنم برای آموزش و پرورش برشمرد.

نادر کریمی بیرانوند افزود: پیش بینی می شود در تابستان سال جاری حدود هزار خادم یار فرهنگی جهت آموزش دانش آموزان فعالیت کنند که با اجرای این طرح دانش آموزان بازمانده از تحصیل شناسایی شده و به چرخه آموزش بازگردانده می شوند.

اجرای طرح شهید محمودوند در مدارس با مشارکت خادم یاران رضوی

وی بیان کرد: در هماهنگی های اولیه صورت گرفته می توان از برنامه هایی مانند برگزاری کلاس های تقویتی ویژه دانش آموزان در پایه های تحصیلی مختلف در مدارس حاشیه ای و اجرای طرح شهید محمودوند با هدف شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل استفاده کرد.

کریمی با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این برنامه ها در طول سال تحصیلی بوده و درصورت استقبال تابستان را نیز شامل می شود، ادامه داد: امیدواریم برگزاری و اجرای چنین فعالیت هایی علاوه بر ایجاد انگیزه و نشاط در فضای آموزشی و دانش آموزان منجر به حصول نتایج مطلوب در آموزش، شناسایی و همچنین جذب دانش آموزان لازم التعلیم در قالب طرح شهید محمودوند شود.

***

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان؛ خادمیاران رضوی همکاران مدیر و معلم فرهنگی هستند که به طور داوطلبانه نذر خدمت به امام رضا علیه السلام می کنند و در زمینه های مختلف از جمله آموزشی، هنری و اجتماعی خدمات رایگان به دانش آموزان ارائه می دهند.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا