اخبار مهمکمیسیون عمران

تخصیص تسهیلات اشتغال به ایثارگران زمینه ساز اشتغال آفرینی در جامعه

آستان بهارستان؛ سید البرز حسینی با اشاره به اینکه مجلس پیگیر تحقق تبصره تسهیلات اشتغال ایثارگران است، گفت: جامعه ایثارگری با گرفتن تسهیلات اشتغال، فرصت شغلی برای افراد جامعه را فراهم خواهد ساخت.

سید البرزحسینی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در تبصره تسهیلات اشتغال ایثارگران، رقمی برای حوزه ایثارگری در نظر گرفته شده است که در کمیسیون تلفیق با رای مثبت مواجهه نشده باشد حتما در مورد آن استدلالی وجود دارد که به نظر بنده امکان اشتباه همکارانم وجود دارد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی افزود: حوزه ایثارگری با توجه به مشکلات و محدودیت‌های پیش رویش نیاز به حمایت و فرصتی برای توانمندسازی مشاغل این عزیزان دارد.

وی تشریح کرد: بعضی از ایثارگران و جانبازان دارای محدودیت، می‌توانند از این فرصت برای ایجاد شغل و یا مشارکت سرمایه گذار، شغلی را ایجاد کنند که در ذیل آن هم از لحاظ اقتصادی و اشتغالزایی مثمر ثمر است.

حسینی با بیان اینکه به بازگردانی این تبصره به لایحه دولت رای مثبت خواهد داد، افزود: در صحن علنی مجلس از جامعه ایثارگری حمایت لازم را خواهیم داشت و نسبت به رقم پیشنهاد شده در صحن بررسی‌های لازم انجام خواهد گرفت.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باید کاملا مثبت و خوش‌بینانه با این امر مواجهه شد چرا که جامعه ایثارگری با دریافت تسهیلات اشتغال زمینه ساز ایجاد فرصت شغلی برای افراد جامعه خواهند شد و در مشارکت و تلفیق این تسهیلات با سرمایه گذار و نیروی کار فرصت‌های مناسبی را به وجود خواهند آورد.

منبع:‌ حیات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا