اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

هیات رزمندگان قم یک مدل موفق کاراثربخش فرهنگی در میدان است

دکتر علی محمدی فعال فرهنگی و اجتماعی

آستان بهارستان؛ رزمندگان دیروز پیشکسوتان جهاد وشهادت امروز با ولایت پذیری همیشگی رسالت انقلابی خود را پس از دوران مبارزه در جبهه ها با هدف حفظ وترویج ارزش های اسلامی در قالب هیات رزمندگان به نحو شایسته ای دنبال می کنند.

هیات رزمندگان اسلام نهاد مردمی و یک مدل موفق در کار فرهنگی در میدان است مسئولان که در متن مردم و عادت به حضور در برنامه های فرهنگی ومذهبی هیات رزمندگان قم دارند تائید می کنند که می شود فاصله نسلی را هرچند شکاف بالای داشته باشد با اخلاص وکار در میدان کنترل ومدیریت کرد.

این مدل کار فرهنگی و ارتباط صحیح بین نسلی در هیات رزمندگان قم به خوبی نمایان است؛ خادمان این هیات که یادگاران  دوران دفاع مقدس هستند با اقتدا براخلاص دوستان شهید خود بدون بودجه دولتی و سر وصداهای تبلیغی مرسوم در کارهای فرهنگی، به نحو شایسته ای در انجام رسالت حفظ وترویج فرهنگ جهاد وشهادت و دفاع از ارزش های انقلاب موفق هستند.

حضور پرشور جوانان با هرسلیقه ونگرشی در این هیات در طول سال و اعلام آمادگی آنان برای حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب باید به‌عنوان یک مدل موفق از کار فرهنگی در سایر بخش ها مورد توجه مسئولان فرهنگی قرار گیرد.

متولیان بخش فرهنگی علاوه برحمایت از اینگونه اقدامات عملی ومردمی باید نسبت به واگذاری امور فرهنگی به مردم و بومی سازی تکنولوژی روز به‌خصوص فضای مجازی با ظرفیت بالای تشکل های فرهنگی مردم نهاد مانند هیات رزمندگان نهایت اهتمام خود را به‌کار گیرند.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. آفرین به شما با این فعالیت ارزشمندتون و اطلاع رسانی های متنوع و البته یک آفرین هم بخاطر این میز و پرچم خوب و قشنگ تون 🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا