اخبار قمدسته‌بندی نشده

پیام تبریک مدیرمخابرات منطقه قم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

آستان بهارستان؛ مهندس حاج عینی مدیر  مخابرات منطقه قم درآغاز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد. وی این ایام را به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان تبریک گفت.

واعدوا لهم مااستطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدوالله و عدوکم

کاش می‌شد بچه‌ها را جمع کرد

سنگر آن روزها را گرم کرد

کاش می‌شد بار دیگر جبهه رفت

جنگ عشقی کرد و تیری خورد و رفت…

یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در این دوران جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده. دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس این ایام پر از افتخار و غرورآمیز را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان راه میهن اسلامی و همچنین همشهریان و همکاران تبریک و تهنیت عرض نموده. از خداوند متعال توفیق خدمت و تداوم راه شهدا را مسئلت دارم.

حاج عینی مدیرمخابرات منطقه قم

***

هفته دفاع مقدس در تقویم جمهوری اسلامی ایران به هفته آغازین جنگ ایران و عراق اطلاق می‌شود و از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.

در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ رژیم بعثی عراق با برنامه‌ریزی قبلی و به منظور برانداختن نظام تازه تاسیس شدۀ جمهوری اسلامی ایران، جنگ وسیعی را علیه ایران شروع نمود.

رییس جمهور عراق که در آن زمان صدام حسین بود، با حاضر شدن در مقابل دوربین‌های تلویزیونیِ عراق، قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر را پاره کرد، و شروع تجاوز رژیم بعثی عراق به خاک جمهوری اسلامی ایران را اعلان نمود.

پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا